Friday, October 27, 2006
Bad managment - :-) - Mala gestión
I'm sorry about haven't posted recently, but i've been having some personal problems with some of those friends that make you don't need enemies.
Siento no haber publicado últimamente, pero he tenido problemas con algunos de esos amigos que hacen que no necesite enemigos.
This is the first post about books. The most of the books about management and marketing teach how to have success in business. It’s interesting how to be successful managing a company (and funny to think about the writers of those books that know how to manage every business but don’t manage any one :-)), but I think it’s also interesting to know about some of the big errors businesspeople has made.
“The misfortune 500. Featuring the Business Hall of Shame” by Bruce Nash and Allan Zulo compilates some of the funniest errors in the history of management: explosive fruit juice (literally), a new taste for Coke (and its consequent fall in sales), a records company rejected The Beatles and other company reject their candies to appear in the film “ET”… And so much more
Este es el primer artículo sobre libros. La mayoría de los libros de gestión y marketing enseñan como tener éxito en los negocios. Es interesante saber como tener éxito gestionando una compañía (y divertido pensar en los escritores de esos libros que saben gestionar cualquier negocio no gestionan ninguno :-)) pero creo que también es importante saber algo sobre los grandes errores que los hombres y mujeres de negocios han hecho.
“Como hundir su empresa. Guía práctica de mala gestión” por Bruce Nash y Allan Zulo compila algunos de los errores más graciosos en la historia de la gestión: zumo de frutas explosivo (literalmente), un nuevo sabor para la Coca Cola (y la caída de ventas consecuente), una compañía discográfica que rechazó a los Beatles y otra compañía rechazó que sus caramelos aparecieran en la película “ET”… Y mucho más.
Siento no haber publicado últimamente, pero he tenido problemas con algunos de esos amigos que hacen que no necesite enemigos.
This is the first post about books. The most of the books about management and marketing teach how to have success in business. It’s interesting how to be successful managing a company (and funny to think about the writers of those books that know how to manage every business but don’t manage any one :-)), but I think it’s also interesting to know about some of the big errors businesspeople has made.
“The misfortune 500. Featuring the Business Hall of Shame” by Bruce Nash and Allan Zulo compilates some of the funniest errors in the history of management: explosive fruit juice (literally), a new taste for Coke (and its consequent fall in sales), a records company rejected The Beatles and other company reject their candies to appear in the film “ET”… And so much more
Este es el primer artículo sobre libros. La mayoría de los libros de gestión y marketing enseñan como tener éxito en los negocios. Es interesante saber como tener éxito gestionando una compañía (y divertido pensar en los escritores de esos libros que saben gestionar cualquier negocio no gestionan ninguno :-)) pero creo que también es importante saber algo sobre los grandes errores que los hombres y mujeres de negocios han hecho.
“Como hundir su empresa. Guía práctica de mala gestión” por Bruce Nash y Allan Zulo compila algunos de los errores más graciosos en la historia de la gestión: zumo de frutas explosivo (literalmente), un nuevo sabor para la Coca Cola (y la caída de ventas consecuente), una compañía discográfica que rechazó a los Beatles y otra compañía rechazó que sus caramelos aparecieran en la película “ET”… Y mucho más.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
"you don't need enemies."
"you don't need as enemies.
Te falto el "as"
Gracias por la corrección.
Post a Comment